Pôdohospodárska platobná agentúra (PPA) pristupuje k novej forme komunikácie s prijímateľmi priamych podpôr. Cieľom zavedenia novej formy komunikácie je posunúť sa bližšie k proklientskej organizácii a k vyššej kvalite vzťahu medzi agentúrou a žiadateľom tak, aby bol plnohodnotným partnerom PPA.
Žiadateľom bude Pôdohospodárska platobná agentúra zasielať informačný mail na mailovú adresu, ktorú uviedli v registračnom formulári. Už v tomto roku budú prijímatelia dostávať takýmto spôsobom – hromadným mailom – notifikácie, ktoré ich v dostatočnom časovom predstihu upozornia na dôležité termíny v kampani. Pôjde napríklad o termíny na prekladanie žiadostí, na predkladanie príloh, termíny na zmeny na žiadosti a pod..
Týmto spôsobom chce pôdohospodárska platobná agentúra pomôcť prijímateľom predchádzať prípadným sankciám za nedodržanie termínu. Oznámenie bude prijímateľom doručené vždy niekoľko dní vopred aj s informáciou, o akú prílohu ide, aby prijímatelia stihli vybaviť potrebné náležitosti v termíne.
Je dôležité, aby si prijímatelia kontrolovali, či mailová adresa, ktorú uvádzajú ako kontaktnú, je aktuálna a v prípade zmeny ju aktualizovali.
Zdroj: PPA